About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Monday, April 19, 2010

Makhluk tuhan paling comel..

Lamanya suda x blogging.. malas mo menaip n upload gambar.. lebih2 lg lately aku agak sibuk ngn keja2 harian.. mungkin juga sbb x sabar mo becuti sampai blogging pun aku malas (relevan ka? ahhh pduli apa aku)


ujung mggu lalu aku n hubby jalan2 dari CP, WM sampai la ke 1B.. masa keluar dr 1B tu masuk sda waktu maghrib.. memandangkan perut aku x berapa selesa masa tu bab gastrik menyerang n aku antam mnum green tea sushi king sampai separuh jug... huhuhu aku suka rasa green tea sushi king.. x pahit x tawar.. ngam2..(ehh napa aku crita psl green tea pulak ne) emm smpai mn sda tadi? oh masuk waktu maghrib... so kmi decide singgah d rumah anys utk solat n pick up anys bab dia mo p rumah...
sampai jak sana kami solat n perut aku yg mmg btul2 x selesa n rasa mo muntah tu lega..... hihiiihih lega? lega sebab jumpa makhluk tuhan yang paling comel sekali... comel ka? comel la bagi aku yg mmg menyayangi n mudah belas kpd makhluk spesis ini..


Feline - Felis Catus
Kucing - Persian cat

Nama si comel ini Arabella.. kucing adik sepupu ku.. adik bungsu kepada anys & fatyn yang bernama awen.. hihihi cam dlm karangan pulak.. Ara berumur lebih kurang 4 bulan, seekor betina yg kurang gemar bermain. Ara lebih suka bersantai n tido n sangat suka dimanjakan.. Ara dibeli di Gaya Street dgn harga RM1900.. memandangkan umy budak 3 ekor ne da bjanji ngn awen so tpaksa la c umy menunaikan janjinya.. :D


Aku selalu bercita2 mau membeli seekor kucing parsi atau pun kucing American Shorthair yg dijual d Pennicle (ahhh sungguh menggoda jiwa klu kamu lihat bulunya yg gebu)dengan harga RM2800 (tp uncle pennicle tu ckp klu kami btul2 mau dia ble mnta toke dia ksi RM2500)..

Tp hubby slalu ckp tunggu kita ada rumah sendiri dulu baru beli k.. tp sebenarnya klu ikut kan hati ku yg tidak keruan n bygan susuk tubuh comel itu aku akn just tutup mata n kuarkan duit dari purse angkat kucing n bawa jauh2 dr kedai trus ke rumah..

Tp ada satu perkara yg membunuh semua angan2 ku itu dgn tiba2.. wajahnya menjelma.. aku jadi serba salah.. klu satu hari nanti hubby belikan aku persian atau american shorthair.. mampukah aku membahagikan perhatian dan ksih sayangku sama rata kepada dia... tidak kah dia akan rasa tersisih sekiranya ada 'org' baru yg hadir dalam hidup kami nanti.. hmmm cepat2 aku padamkan angan2 itu kerana aku yakin cinta dan sayang ini masih untuk 'dia' seorang(seorg ker? seekor cam bida)..

Ini lah dua wajah kesayangan hamba.. 2 hero ku.. hubby n Rico.








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails