About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Thursday, April 22, 2010

Terima kasih Allah kerana hari ini

hari ini hari ulang tahun kelahiran aku.. sangat2 happy.. lama suda x d raikan sebegini rupa n lama sudah x mendapat hadiah.. serius.. klu sblum ne bday aku cam hari biasa.. masa tu bf kesayanganku itu akan belanja mkn dluar..ibu bapa n adik2 akn wish aku (n sometimes dilupai)..tp x pa aku terima.. sbb sudah biasa.. tahun ne ada lain skit.. 1st time sambut bday dgn bf kesayanganku yg sda mjadi hubby tetap kesayanganku n mybesties.. sungguh siok.. ada surprise cake lagi a... tnx ijan for d wonderful tiramisu cake, blueberry cake, chicken pie, pepperoni pizza, spaghetti n cremepuff made by herself n her hubby.. tnx a lot.. tnx lastri, gg, lizah, chim, boy for celebrating with us.. tnx a lot.. syukran ya Allah.. hamba Mu ini sungguh gembira..

dan hari ini sunguh ceria bila hubby hadiahkan aku sebuah kamera dslr, mmg beberapa hari ne hubby tanya jak "klu ada rezeki ibu mo mnta beli apa?" aku ckp "ntah la yah apa2 jak la yg ayh mo blikan.. ibu pun x tau"...last hubby blikan dslr mgkin bab kbtulan kmi mo p honeymoon...tnx hubby LOVE U SOOO MUCHH n thank you Allah untuk rezeki yang kau limpahkan kepada suamiku dan juga aku.. walaupun aku x terer tp akn ku cuba merakam detik2 suka duka kita bersama utk tatapan kita n generasi kita yg akn dtg.. waaa ble la amik gambar yg clear2 masa d gnting nnt.. (niat hati mo mengupload gambar2 d rumah ijan td tp nnt la pas balik dr genting k)

Lepas balik dr rumah ijan dorg d rumah pulak wish aku.. hihihi.. lily hadiahkan aku sebuah mug yg sungguh comel sekali.. lily ckp "lily pilih mug ne bab ada gambar 4 ekor teddy bear. macam kita adik-beradik".. tnx lily komie appreciate it.. nnt ble la bawa p opis utk mnum2.. bla tgok mug tu msti teringat ckp lily "mcm kita adik beradik" -Ya Allah akrab kan lah perhubungan kami adik beradik, damaikan lah hati-hati kami, jauhkan lah sebarang perasaan yang ble menggugat ikatan ini. Semoga kami terus saling sayang menyayangi hingga ke akhir nyawa.. Amin.. LOVE THEM SOOO MUCH..

emmmm mo packing la dlu.. blum siap packing lg ne jam pun sda 12.11am.. sok mo jln jam 5.15.. maklumlah airasia.. ok la.. sambung lg nnt pas balik dr genting k..

xoxo - UMIE

2 comments:

  1. aaaaaaaaaaminnn..TAPI lambat jg ko share gmbr mu tu mie..bekulat tu dlm camera..T__T..ya bah kami pn jenis nda merai bday..tp kalu sesekali tu MERIAH kan..?!

    ReplyDelete
  2. hehehe aima aku bru upload gmbr bday.. jap mo upload gmbr d genting.. tp line slow la.. kin mls ne..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails