About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Sunday, May 16, 2010

Dr Liyana Khalisa Kula to be..

lama sda x update blog.. agak sibuk sebenarnya setelah balik dr genting ngn bff.. mcm2 bnda yg perlu dibuat sampai blog pun x terupdate..
xpa nnt akan ku postkan aktiviti2 lalu yg mbuatkan aku sibuk sampai xda ksempatan blogging..
Lily dapat dermasiswa baitulmal utk study medic di Mesir.. syukur alhamdulillah... mo kumpul duit mo lawat lily d sana.. hihihih.. mudah2n sampai la hajat ku ini.. Mudah2n lily berjaya menjadi seorang doktor seperti yg diharapkannya dan seperti impian mumy.. ksian mumy.. dlu btul2 berharap aku jadi seorang doktor.. mumy x berapa sihat so dia harap ada antara anaknya yg menjadi seorang doktor untuk tempat dia merujuk dan merawatnya.. mudah2n kali ini impian mumy termakbul.. mudah2n Allah mempermudahkan perjalanan adikku menuntut ilmu ibnu sina di sana.. Amin..
Sib baik lily p Mesir selepas raya at least mumy n dady x ksunyian menyambut raya tahun ini tanpa aku n suami.. tahun lalu kami beraya bersama so tahun ne giliran keluarga suami pulak.. plan aku mo balik ke Sandakan 2 hari sebelum raya n mgkin akan kembali ke KK pada hari raya ketiga atau keempat.. mcamana la tu a.. sedihkah aku.. 1st time beraya tanpa mumy, dady, iwan, lily n amal.. heheheh xpa la.. asam garam kehidupan bgitu lah kan....
xoxo Mey

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails