About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Sunday, July 25, 2010

20 hari lagi

sedar x sedar sudah 20 hari berlalu... 20 hari apa?

emmm sila rujuk entri ini k. malas mo terangkan panjang lebar.


tadi dkat waktu maghrib kitorg p tempat ustaz lagi.. syukur alhamdulillah.. lenggang.. x pernah pulak mcm ne... mgkin sebab hari ahad.. esok semua org mo p keja soo mgkin diorg sda p td tghari. lagi pulak td hujan.. skrg ne di kk tiap2 petang msti hujan.. x pernah x hujan.. cuaca x menentu.. betullah ckp hubby.. mgkin kiamat sda menghampiri.. gempa d Mindanao, banjir d Iowa, Sulawesi... Korea Selatan mo perang ngn Korea Utara.. hmmm... cukup ka amal ku? (ehhh melarat pulak crita hihihi) sambung balik cerita... kbtulan masuk waktu maghrib hubby solat sekali ngn ustaz ku, cikgu khairi n salleh... panjang sungguh bacaan surah ustaz ku.. terlentok jugak aku menunggu d luar.. bila siap solat aku pun masuk... hehehhe hari ne ustaz bagi resipi baru lagi..

Jus mengkudu + ulam pucuk mengkudu.


Untuk apa? aku x pulak tanya..
esok ustaz suru bawa kunyit hidup + limau nipis.. resipi baru la lagi...
Ehhh.. lupa pulak mo announce.. (eseseh announce kunu)
berat ku sda turun.. walaupun x byk... sekarang ne berat suda 60kg.. turun 3 kg... setelah 20 hari mkn nasi + sayur sahaja.. heheheh syukur alhamdulillah.
Ertinya aku kna turunkan lagi 8 kg untuk dapat berat ideal ku 52kg sebelum 7 Oktober 2010. Mudah2n berjaya...
p/s : Sekarang ne kan bulan Syaaban n Pada isnin menjelang maghrib Malam Nisfu Syaaban.. Selamat Beramal :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails