About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Sunday, August 15, 2010

Iftar ber4 Pada 4 Ramadhan

(n3 ini spatutnya aku post semalam.. unluckily my streamyx buat hal lagi until tgahari td.. so...
Ini ialah siaran tertunda okeyyy!!)
Memandangkan hari ini kami cuma iftar @ berbuka @ sungkai (istilah bagi berbuka di Sabah) di rumah berempat sahaja (Me, Mr Hubby, Amal & Daddy) so i cooked as simple as i can and as healthy as well. My mum n Ab1 went to Brunei selepas sahur tadi to buy brg2 for my mum's business n they will be back late tonite sooooo that's mean they'll miss my another trial of kuih tempatan this time... nnnnn Ab1 this time my kuih is perfectly ngam daddy bilang ok!!
One thing lagi... can't wait for my sister to be home... she promise to cook our iftar everyday..
Soooo Lily 20th August is just 4 days left ok... Prepare your book of recipe coz i just lost mine... hehhehe
As i said earlier kami berbuka sederhana n syukur alhamdulillah semua kenyang n satisfied..


Getuk Ubi Kayu Goreng /Cucur Ubi Kayu

Getuk Ubi Kayu Bakar for me!!

Ikan Putih Stim

Ayam Sos HP Bakar

Sayur Taiwan Stim

Selamat Berbuka everybody!!!
(no idea already. bye!)

4 comments:

  1. omg, i can't fight with that. with the taiwan segala. i don't even think my cooking have a name. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaa.. name is just a name... taste is more important.. as long as u cooked with love.. that is only matters to us.. hahahha.. sweet talk kan??...

    ReplyDelete
  3. sedap2...tgk saja tanpa mencubanya pn sdh dapat menjangkakan tahap kesedapannya..hehe...

    ReplyDelete
  4. ala kadar jer whose.. yg penting x mbazir kan :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails