About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Monday, February 22, 2010

DVD Moviessss

Disebabkan hobi ku suka beli dvd movie.. baru aku perasan ada
5 dvd
yg aku lum tgok lagi... haihhhh... terngiang2 pula kata2 adik ku yg skrg ini secara rasminya menjadi penghuni rumah yg setia dan penganggur bertauliah..

" komie ne beli2 jak baju/kasut tapi x pkai.. membazir btul!!"

utk situasi skrg membazir kah aku???!!!

hubby pun pnh ckp " apa yg ibu beli lagi tu?.. dvd lagi? byk sda crita d ruma tu blum lagi ibu tingu2.. jgn membazir bha bu..."

aku pun ckp sama hubby " ibu x buli bha yah.. ksian bha tukang jual tu.. jauh2 dia dtg semata2 mo jual tu dvd.. dia jln kaki tu dari kk.. kesian... sama la bha jugak ne cam sedekah.. x jua mahal 5ringgit jak ponn.."
ayah pun geleng2 jak.. hihihihihi

hmmm.. jadi bila la aku mo tgok ne dvd semua???!!!





kesimpulannya
senang cerita.. aku suru adik aku tgok ne crita suma... pastu suru dia crita.. mana yg sounds best itu la yg aku tingu... wakakakakka.. hahahhaha simple like a peanut.. ngam ka?





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails