About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Thursday, February 25, 2010

Genting highland

my mum, dad amal n lily r at genting now.. again..
aku rsa everytime p kl msti mo p genting..even nnt me n kwn2 pun p sana this coming April.. Genting genting genting..
even my fren ijan ckp "separuh jiwa ku pergi sda ne.. ko sda kemas brg?" hahahhaha punya men lama lagi tu bulan 4.. semangat ijan mo p oneymoon..

teringat masa 1st time p genting with family.. punyala mumy takut mo nek cable car.. mo menangis dia.. tgnnya x lepas dari pegang tiang d tengah2 cable car tu.. hihihi


aku rsa bnda paling cantik d outdoor park adalah bnda ne.. Spinner.. klu malam sungguh cantik..

Teringat kenangan honeymoon dlu..
inai masi merah d jari.. masa q utk nek space shot ada satu lelaki tnya hubby "baru kahwin ker?" "ya"hubby ku jwb "bila?" "29hb Mei " "owhhh sama la kita" hehehehe lucu plak.. tp lelaki 2 x berinai.. n dia nek space shot ngan adik beradik dia.. isterinya x ikut..


this april.. klu xda aral melintang aku msti mo nek ne bnda..
Flying Coaster
wait 4 me this april

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails