About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Wednesday, March 17, 2010

KALAULAH AKU...

kalau lah aku ble menjadi seperti org lain yg tidak kisah dgn keadaan sekeliling.. bahagia kah aku?
kalau lah aku ble pergi/makan dgn sesuka hati tanpa memikirkan
*pernah kah dorg mkn ne aa?..
* diorang x pernah p sini ne.. mari nnt kta bw dorg pi sini yah..
*wa mau bawa si polan dan si polan mkn sini la msti dorg happy..
*mo mkn di sini la tpppppi tunggu la si polan dan si polan baru mkn di sini..
*ksi tapau dlu dorg ne yah.. apa la dorg mkn skrg ne..
kalau lah aku ble jadi kedekut sperti org lain.. kaya kah aku?
*ayah kita belikan si polan dan si polan ne anu la jugak.. ksian dorg..
*ayah ada baju lawa ibu nampak d sana ngam tu klu si polan pakai mari kita beli utk dia..
*ayah kita beli ni lebih la jadi ble jugak dorg guna..
*ayah kta bayar la dlu ne anu.. dia xda duit tu mo byr susa lagi klu mo tggu dia.. nnt ibu ckp sama dia..
* ayah kita bli la dvd player baru.. yang lama ne kita ksi turun p bawa la ble jugak dorg tgok cd..
*speaker ne kan yah hadiah tempat keja lama ibu bha ne.. xpala x pyh la ksi naik p atas smpan jak d bwh ada jugak bkin dorg karaoke..
kalau lah orang faham keadaan aku
*tahun lalu : ayah mcm bajet ibu x cukup la.. ne astro bulan2 rmxx ibu byr.. ksian jugak c polan binti c polan dia suka tgok kardashian.. ksian jugak c polan bin c polan dia suka tgok binatang2.. klu ibu buang xda la dorg dpt tgok.. klu ibu buang fevret chanel dorg ibu buang la jg bola ayah k.. supaya adil..
tahun ini : sorry a.. tepaksa buang ne channel ne..
*ayah tlong bha mnta applykan streamyx under nama c anu.. jadi murah jugak dapat.. klu guna nama dia yg laju ne dpt jugak 66 jak klu x 188.. at least klu yg laju ne ble jugak byk2 komputer gna.. x la berat.. nnt ayah teman ibu a bli wireless supaya byk komputer ble sambung ne tenet.. ble jugak dorg guna
*ayah bulan lapan ne pc d opis ibu mo tukar sda.. nnt kita beli a yah.. 600 jak.. ble smpan d bilik dorg c anu nnt kta ksi sambung wayar tenet xla dorg payah mo p bilik c anu ka bilik kita
*ayah ada mo byr lebih ne bulan.. klaula 1000 tu kita byr utk ini settle sda yah.. xpala ada lg nnt tu rezeki utk kita..
nda perlu lah aku sebutkan satu persatu.. berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul.. aku tidak memerlukan balasan, cukup dgn menghargai apa yg aku buat..
.
.
.
.
.
.
maafla klu tulisan ini menyakitkan hati, mengusik hati atau yg seumpamanya.. aku xda niat utk buat bgitu.. sekadar ingin mebuka hati n minda bagaimana jika kamu berada di tempat aku. aku cuba utk jadi terbaik tp aku cuma ciptaan tuhan yang penuh dengan kekurangan.. tiada sekelumit pun niat untuk mengungkit cuma mau kamu selami perasaan ini..

3 comments:

  1. bha tggu la ly kerja.. sama2 kita tlg mummy. berat sama dipikul ringan sama dijinjing. heheh.. mgkin komie rasa x dihargai.. bg lily klu hargai x semestinya prlu ckp.. tnda lily hargai ly sntiasa doakan komie dlm doa lily terutamanya lps sembahyang..

    ReplyDelete
  2. sory ly bkn mcm kamu, klu syg ckp, klu rndu ckp, klu sory ckp, klu tq ckp..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails