About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Monday, March 1, 2010

Karya Habiburrahman El Shirazy

Beberapa hari ini ayah n aku suka tgok movie Indonesia.. Antaranya adalah

Ayat-ayat cinta

&

Ketika Cinta Bertasbih I & II..


Best..
Movie yg penuh makna dan penuh dengan pengajaran.. Ada beberapa klip yang menjadi kegemaran ayah n aku..

" ...justeru menurut aku 'Alif Lam Miim' itu adalah rumusan Tuhan yang paling dahsyat dan agung maknanya".."Kamu nggak percaya?".."Aku sungguh suka Al-Quran".."Aku hafal surat Maryam".. "Wallahi Fahri!"


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
فَأَتَتۡ بِهِۦ قَوۡمَهَا تَحۡمِلُهُ ۥ‌ۖ قَالُواْ يَـٰمَرۡيَمُ لَقَدۡ جِئۡتِ شَيۡـًٔ۬ا فَرِيًّ۬ا




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails