About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Sunday, March 28, 2010

TOOTHACHE

gigi aku sakit since friday..

friday lom truk lagi..

skali saturday start sda bengkak.. sampai aku x dapat attend majlis tilawah d opis.. mcmn mo p nnt d cakap org halimah jongang.. huhuuhu
skrg becakap pun x betul.. mulut pun susa mo tutup.. sakitnya Allah jak yg tahu.... btul2 sda cam halimah jongang ne kali.. x sabar mo p dentist esok..




mudah2n x kna cabut.. gigi depan lagi ne.. sia2 aku rumpang..

mudah2n masi ble matikan akar n buat rawatan akar.. biarla next 3 years gigi aku betukar warna yg penting x kna cabut...

hmmmm mcmnala klu kna cabut? rumpang la aku ne..




issshhh nauzubillahiminzalik..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails