About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Monday, June 14, 2010

Labuan Si Pulau Mutiara Day 3 Finale

31/05/2010
Hari Terakhir : Swimming Session & Chocolate Heaven


Hari ne last day kami di Labuan. Sementara menunggu waktu check out pada jam 12.30tgh. kami memanfaatkan masa2 kecemasan di Beta Apartment. Memandangkan anak-anak buah telah dijanjikan sesi mandi manda di kolam renang selepas breakfast mereka akan di bawa turun ke Swimming pool yang terletak di Alpha Apartment (just next to Beta Apartment but still satu kawasan). Mee goreng belum masak lagi tapi hanya dengan menjamah sekeping dua roti anak-anak buah declare diri kenyang n mnta di bawa ke pool.. (x sabar la tu).. so all the guys pun bawa la kanak-kanak seramai 13 orang untuk mandi manda. Dalam jam 10.00 mereka naik itupun setelah diarahkan berkali-kali dengan nada soprano baru semua mau naik dengan mulut panjang sedepa.. hehehe.. setelah breakfast semua bersiap, packing barang n sisa waktu kecemasan dimanfaatkan oleh para ibu2 atau kaum Hawa (memandangkan aku n ipar belum bergelar ibu) shopping chocolate sehabis baik. setelah selesai shopping kami checkout n bergerak ke Terminal Feri W. P Labuan..
Suasana awal pagi Labuan dari lensa kamera ku
Checking keadaan pool dewasa oleh Ketua Keselamatan Rombongan

Pool Kanak2. (Kalau nak bawa budak make sure with supervision bab masa kitorg p xda sorg pun tukang jaga kat sana.. so very d bahaya)
Jangan Tiru Aksi Ini!
" Yeahhh I Can Fly"
Ultraman Taro
sib baik air x melimpah ke atas dek terjahan korang
Boboy pun x mo ketinggalan sama biarpun pool kanak2 yg penting TERJUUUNN!!! siap tutup idung lagi..
Labuan The Chocolate Heaven (Heaven ker??)
sesi shopping chocolate di Sky Park Cadbury XL Bar 3 for RM22
everybody's fav Beli di Monegain 8pack In 1 RM22 (Skypark RM25)
Hubby's Fav Monegain RM20/32 stick (Skypark cam xda)
My Fav Beli di Skypark RM11/10bar (Monegain xda)
Labuan we will come back!!!
xoxo- Mey

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails