About Me

My photo
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee seluruh Malaysia Perlukan maklumat lanjut? Dapatkan khidmat konsultansi PERCUMA dengan sms/whatsapp saya di talian 0168369414 atau emel mey.pulse@yahoo.com

I caught this as interesting..

Saturday, June 19, 2010

Share With Our Children

Kepada ibu2 atau bapa2 yang ada toddler berumur 1 hingga 6 tahun..
I caught this maybe interesting to share with your toddler. The web is nice n full of colours that can develop our child's brain.. Daripada menikmati benefit internet seorang diri apa kata kita share bersama dengan pasangan n anak2..
Teringat pulak pada seorang teman yang anaknya sekarang ini dalam proses tumbesaran. Sangat aktif n penuh dengan curiosity.. Aima kalu ko tgh baca blog aku ne.. ko la yg aku maksudkan.. sure Kyle excited exploring nnt..

This is the link to the website..Klik sini.

Enjoy..

2 comments:

  1. adoi kedapatan aku..cemana ko ble tau ni aku mengikuti ni kekekek T__T tq for sharing :)

    ReplyDelete
  2. hehehhe.. magic kan.. eseseh padahal teka jak tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails